Move nieuws van September 2016

27.09.2016 / Algemeen

STEM! Move genomineerd voor Rabobank Stimuleringsprijs!

Move is genomineerd voor de Rabobank Stimuleringsprijs! Deze prijs wordt uitgereikt aan bijzondere maatschappelijke initiatieven in Utrecht. We zijn natuurlijk erg blij met deze nominatie en nu hebben we u nodig om te winnen. Bekijk hier de video van Move waarin studentvrijwilliger Mirjam iedereen oproept op Move te stemmen, zodat studenten in Utrecht nog veel meer projecten kunnen starten met kinderen uit minder bedeelde wijken. Stem nu en help ons om de inspirerende ideeën van de kinderen om hun buurt te verbeteren samen met de studenten ook echt te kunnen realiseren.
05.09.2016 / Algemeen

Meer dan handen vrijwilligersprijs inschrijving 2016 gestart

In 2015 wonnen we de Meer dan handen vrijwilligersprijs. Daar zijn we trots op! Het heeft onze projecten een goede boost gegeven. Lees hier de verhalen van de winnaars, waaronder dat van Move. Nu is de baan weer vrij voor nieuwe initiatieven om zich in te schrijven voor deze prijs. Namens Stichting Move neemt directeur Jacco van Mersbergen dit jaar plaats in de jury.