Move nieuws van December 2016

14.12.2016 / Algemeen

Projectcoördinator Leiden gezocht (16u)!

Ben je ondernemend, houd je van aanpakken en vind je het welzijn in jouw stad belangrijk? Stichting Move wil heel Leiden in beweging krijgen en heeft jou daarvoor nodig! Voor ons team in Leiden zoeken wij daarom per direct een harde werker die enthousiast en zelfstandig aan de slag gaat met het opzetten en begeleiden van projecten. Leg jij de stukjes op de juiste plek? Lees meer!
06.12.2016 / Algemeen

Move genomineerd voor het Appeltje van Oranje

Het was al een fantastisch jaar! Maar het wordt nog mooier. Move is genomineerd voor het Appeltje van Oranje!

Move heeft al een fantastisch jaar gehad met zoveel geïnspireerde kids, meer projecten en nieuwe steden en nu is Move ook nog genomineerd voor het Appeltje van Oranje. Koninklijk! Help je mee om te winnen? Door één druk op de knop help je dan mee om heel veel projecten mogelijk te maken, waarbij studenten en kinderen uit minder bedeelde wijken samen de wereld veranderen. Makkelijk toch? Stem hier! (Er kan alleen gestemd worden met de postcodes uit de regio Utrecht, Overijssel en Gelderland)

Alvast heel veel dank!