Move nieuws van November 2015

18.11.2015 / Algemeen

Move start in Groningen en Nijmegen

Move is in 2009 opgericht door studenten uit Utrecht. Inmiddels zijn we naast deze stad ook actief in Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Delft en hebben we dit jaar ons 100ste project afgesloten. Het is onze ambitie om uiteindelijk in alle grote studentensteden van Nederland Move-projecten op te zetten en vanaf deze week zetten we een belangrijke stap om deze ambitie te realiseren.

Na twee intensieve trainingsweken in Utrecht gaan onze trainees Foke en Hanna aan de slag in Groningen en Lauke en Lena starten Move in Nijmegen. We kijken uit naar de start van de eerste projecten. Lijkt het jou leuk om mee te doen aan een project in Groningen of Nijmegen of wil je meer weten over onze plannen in deze steden? Neem dan contact op met Foke en Hanna via groningen@stichtingmove.com of Lena en Lauke via nijmegen@stichtingmove.com.
06.11.2015 / Algemeen

Move genomineerd voor Vrijwilligersprijs

Move is genomineerd voor de Meer dan handen Vrijwilligersprijs 2015 van het ministerie van VWS.

Uit ruim 400 inschrijvingen is Move genomineerd in de categorie Landelijk. Volgens de jury is de inzet van studenten via Move innovatief en zijn de studenten in de projecten rolmodel voor de kinderen en inspireren zij hen. Daar zijn wij het natuurlijk volledig mee eens en we zijn dan ook trots dat we genomineerd zijn voor deze prijs.

Naast de juryprijs is er ook een publieksprijs en we hopen natuurlijk op zoveel mogelijk stemmen voor Move. Via de website https://t.co/4L5SizPyhC kun je direct je stem uitbrengen. Veel dank alvast voor je stem!
04.11.2015 / Algemeen

Nieuwe trainees

Met veel trots presenteren we onze nieuwe trainees: Lauke, Fabian, Lena, Minguel, Foke en Hanna! Een hele leuk aanwinst voor ons Move-team.

Vandaag beginnnen de trainingsweken waarin zij alles leren over het werk van een projectcoördinator tijdens de workshops presenteren, projectmanagement, netwerken, fondsenwerven en nog veel meer. Nadat zij klaargestoomd om 'veldwerk' te gaan doen zul je onze nieuwe trainees tegenkomen in de steden Utrecht, Rotterdam, Groningen en Nijmegen. We kijken uit naar hun eerste projecten .