Move nieuws van Februari 2015

26.02.2015 / Algemeen

Steun Move tijdens de USP Marathon!

Op 22 maart rennen 8 dappere Movers de benen uit het lijf voor het realiseren van een Move project! In twee teams doen zij mee aan de estafetteloop, elk team loopt dus met vier mensen de marathon. Het opzetten en uitvoeren van zo'n project kost €4.000,-. Moedig ze aan met een bijdrage en zorg dat we een project gesponsord krijgen.

11.02.2015 / Algemeen

Nieuwe teamfoto

Aangezien ons team aardig uitgebreid is, we een nieuw opperhoofd hebben en omdat het gewoon leuk is hebben wij een nieuwe teamfoto gemaakt. Zie hiernaast het resultaat.
10.02.2015 / Algemeen

Samenwerking met Giving Back Students Community

In samenwerking met verenging Giving Back Students Community (GBSC) gaan in Rotterdam en Amsterdam een aantal erg leuke projecten van start. Deze vereniging helpt studenten die vanuit hun thuissituatie nauwelijks tot geen netwerk hebben in het bedrijfsleven om deze op te bouwen. Graag doen deze studenten ook wat terug voor de samenleving en zijn zij rolmodel voor andere studenten en kinderen in dezelfde situatie. Een ideale match voor een Move project!

Projectcoordinator Laurens heeft gisteren al drie enthousiaste commissies getraind. Benieuwd naar de moves van deze studenten? Houd dan onze projectenpagina in de gaten.
10.02.2015 / Utrecht

Drie projecten van start met vereniging Perikles

Studievereniging Perikles laat dit jaar haar maatschappelijk voetdruk achter in heel Utrecht. We werkten al eerder met hen samen, maar dit jaar starten maar liefst drie verschillende Move projecten. Het project in Lunetten met de Jeugdraad en BSO Jolie en het project in Hoograven met de Da Costaschool zijn al begonnen. Wij zijn heel blij met deze leuke samenwerking en hopen in de toekomst nog vele projecten samen te doen.