Move nieuws van December 2015

08.12.2015 / Algemeen

Move wint Vrijwilligersprijs 2015!

Gisteravond maakte de jury van de Meer dan handen Vrijwilligersprijzen 2015 bekend dat Move de winnaar is geworden in de categorie Landelijk. Volgens de jury is Move 'meer dan uitstekend in staat gebleken om twee uiteenlopende leefwerelden met elkaar in contact te brengen en zo meerwaarde te creëren voor een wijk of buurt.' Volgens hen is het innovatief om studenten in te zetten en worden zij rolmodel voor de kinderen, maar hebben de projecten ook op de studenten impact. Zij leren hun stad beter kennen en krijgen oog voor de problemen die in aandachtswijken spelen. Extra bijzonder is volgens de jury dat de projecten echt in samenwerking met de kinderen worden bedacht. Zij vindt unaniem dat elke studentenstad activiteiten van Move verdient.

Dit is een heel grote waardering voor alle studenten die zich binnen onze projecten vrijwillig inzetten en we zijn daarom ontzettend blij met deze prijs!
01.12.2015 / Algemeen

Fondsenwerver gezocht

Vanwege snelle groei van de organisatie zijn we op zoek naar een enthousiaste aanpakker met overtuigingskracht die ons helpt lokale en landelijke steun te genereren voor onze projecten. Momenteel zetten wij projecten op in de zeven studentensteden Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Delft, Leiden, Groningen en Nijmegen. Eind 2017 willen wij graag actief zijn in alle grote studentensteden van Nederland.

Zoek jij een uitdagende baan in een zich snel ontwikkelende werkomgeving, waarbij je een belangrijke bijdrage kan leveren aan de maatschappelijke doelstelling van een jonge en ambitieuze organisatie? Solliciteer dan voor 3 januari op deze functie. Lees meer >