Move nieuws van November 2014

25.11.2014 / Algemeen

Move bestaat vijf jaar!

Move viert dit jaar het vijf-jarig bestaan! In 2008 is het eerste project gestart vanuit roeivereniging Orca in de Utrechtse wijk Hoograven. Dit jaar wordt het 100e project uitgevoerd. En Move is al lang niet alleen meer werkzaam in Utrecht, maar ook in Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Delft. Wij zijn heel erg trots op de groei die we hebben door mogen maken, en kijken uit naar de toekomst!
Uiteraard hebben wij dit eerste lustrum gevierd. Tijdens een bijzondere avond hebben we samen met genodigden verhalen uitgewisseld en herinneringen opgehaald. Move bedankt iedereen die zich de afgelopen vijf jaar heeft ingezet! Move on!

Burgemeester van Gemeente Utrecht, Jan van Zanen, vond het erg jammer dat hij niet bij de lustrumviering aanwezig kon zijn. Daarom heeft hij een mooie videoboodschap voor Move ingesproken. Bekijk hier het filmpje, en hoor hoe hij Move bedankt voor de afgelopen vijf jaar.