Move nieuws van December 2013

25.12.2013 / Algemeen

Wij zijn op zoek naar een financieel medewerker

Staat een uitdagende baan als financieel medewerker op jouw lijstje met goede voornemens? Solliciteer dan nu! Wij zijn namelijk hard op zoek naar een nieuwe collega die ons komt helpen om Stichting Move nog verder te laten groeien. Bekijk de vacature op onze vacaturepagina.
24.12.2013 / Algemeen

Fijne feestdagen!

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en een spetterend 2014!
Het jaar 2013 was voor Move een goed jaar. We hebben samen maar liefst met 211 studenten en 877 kinderen Move-projecten gedaan in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Delft en Leiden. En door middel van onze projecten is er afgelopen jaar €95.049,- in de wijk geïnvesteerd, mogelijk gemaakt door onze vele projectpartners. We hopen dat er in het nieuwe jaar veel mooie projecten mogen volgen.
02.12.2013 / Amsterdam

Graffitikunst in Holendrecht

De jonge kunstenaars van EBS De Morgenster maken vrijdagmiddag 6 december samen met de studenten van vereniging NSA graffitikunst voor de buurt Holendrecht in Amsterdam. Iedereen is tussen 13.00u en 15.00u van harte welkom om een kijkje te komen nemen op het schoolplein van EBS De Morgenster.
Lees hier meer over het project >>