Move nieuws van Oktober 2012

11.10.2012 / Algemeen

Move Heidag

Afgelopen zondag hebben medewerkers en het bestuur van Move een heidag gehouden in Amsterdam. Het doel van deze dag was om met z’n allen na te denken over de toekomst van Move en een concreet tijdspad te formuleren voor de weg daar naartoe. Zo werd onder andere gebrainstormd over financiën, communicatie en marketing, duurzaamheid en organisatiestructuur.

Na de lunch was het tijd voor een zelfreflectie-sessie met SARV International. We ontdekten de Mothers, Doctors, DJ’s en Killer Women in onszelf en leerden hoe we de daarbij behorende eigenschappen het beste kunnen inzetten binnen de organisatie. Dank, SARV!

Maar wat is een heidag zonder de nodige (ont)spanning? In Amsterdam-Osdorp wachtte ons een handboogschietles waarin we de fijne kneepjes van het handboogschieten leerden. Onze voorzitter Frederik toonde zich een ware scherpschutter met een score van 204 van de 300 en na een rondje ballonnen schieten ging de club met lamme armen terug naar Utrecht. Het was een zeer productieve dag!