Move nieuws van April 2011

27.04.2011 / Utrecht

Move bedankt alle estafettelopers!

Afgelopen weekend was de Jaarbeurs Utrecht het bruisende middelpunt van de Jaarbeurs Utrecht Marathon en de Universiteit Utrecht Estafetteloop. Op een zonovergoten Tweede Paasdag trotseerden duizenden sportievelingen de hitte en zetten zich in voor een goede eindtijd en voor Move, met als resultaat een cheque van maar liefst 10.500 euro. Voor alle inspanningen en afgelegde kilometers wil Move iedereen hartelijk bedanken!

In het atletendorp was Move uiteraard vertegenwoordigd met een stand op de Running Xperience, waar alle reguliere lopers hun startbewijzen ophaalden. Honderden kinderen en hun ouders maakten zo spelenderwijs kennis met de mensen en activiteiten van Move. Terwijl de kinderen klommen, roeiden, kleurden en zich uitleefden op de sport Wii sprak Stichting met geïnteresseerde ouders, medezeggenschappers, studenten en bedrijven.

Move bedankt iedereen voor twee topdagen en ziet uit naar de komende projecten!
21.04.2011 / Utrecht

Move goede doel van de UU Estafette Marathon

Er is lang naar op- en uitgezien, hard voor getraind en veel voor georganiseerd: de Universiteit Utrecht Estafette Marathon ter ere van het 375-jarig lustrum van de universiteit. Deze loop valt samen met de Jaarbeurs Marathon Utrecht. Voor Stichting Move ook een belangrijk moment, want de opbrengsten van deze estafetteloop komen ten goede aan onze organisatie!

Op zondag worden alle lopers verwacht voor het ophalen van de startnummers in de hallen van de Jaarbeurs. Uiteraard heeft Move ook een stand op de Running Experience waar van alles te doen is: kinderen kunnen zich uitleven op de klimwand, de roeisport uitproberen op de ergometers (roeiapparaten), stoepkrijten en kleuren bij de picknicktafels. Uiteraard zijn volwassenen ook van harte welkom: de eindsprint kan vast worden getest op de Wii en er kan worden geroeid.

Kortom, of je meeloopt of niet, de Move stand is zeker de moeite waard!